reklama

Cestovanie s Covid-om.

Prekonal som ochorenie Covid19 a čo teraz? Platí pre mňa všetko naďalej ako keby som ho neprekonal? Musím rešpektovať paušálne príkazy hygienikov?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Každý deň začíname čítaním ostatných správ o šírení, zvládaní či fake news o našom víruse. V ostatných týždňoch však postupne aj u nás rastie počet osôb, ktorý ochorenie prekonali. Oni sa už nakaziť nemôžu (áno viem, že to zatiaľ nie je definitívne potvrdené), oni už nikoho ďalšieho nakaziť nemôžu (detto), a tak sa im logicky nepáči obmedzený režim osobnej slobody.

Osobitne vnímam túto tému u cestovania chtivých vyliečených. Oprávnene sa pýtajú: Prečo by som nemohol cestovať do „červenej krajiny“ a prečo ma obmedzujú pri nastupovaní do lanovky, pri ubytovaní v mojom obľúbenom a odskúšanom penzióne? Prečo mám nosiť rúško a držať odstup? Prečo mám na hraniciach predkladať negatívny test? Veď ja sa už nenakazím a nepredstavujem žiadne riziko, že nakazím iných! Mám to za sebou!

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

A reciproko všetci, ktorý sa vírusu zatiaľ úspešne vyhýbajú začínajú závidieť tým prvým, že už plánujú lyžovačku v Alpách prípadne prvé jarné kúpanie sa v Egypte.

Pravdepodobne sa nám rysuje nový a bezpríkladný obchodný model cestovných kancelárií. „Zájazdy pre nás Koviďákov“. Jedinou podmienkou bude predloženie potvrdenia o vyliečení sa z Covid-u19.

Som zvedavý, ktorá cestovná kancelária s tým príde prvá.

Miloš Kmety

Miloš Kmety

Bloger 
  • Počet článkov:  14
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Pôvodne strojný inžinier v praxi a 11 rokov na STU. Od roku 1991 v zahraničných spoločnostiach v SR aj zahraničí. Do roku 2015 v najvyšších riadiacich funkciach v poisťovníctve. V súčasnosti nezávislý expert na cestovné poistenie a poistenie insolventnosti cestovných kancelárií. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu