Ked nam nezostanu ziadne, stane sa nieco? Dnes nevieme, co bude zajtra, o mesiac, o rok,.. Tak by ma zaujimalo ako si predstavuje autor fungovanie cest. kancelarii v takomto stave. Budeme ich udrziavat pri zivote tak dlho ako bude treba? Mi to pride rovnake ako s Decodomom, so strojarnami a dalsimi firmami, ktore boli medializovane. Tie firmy stratili biznis a neviem, co cakaju, ze stat bude nutit ludi aby kupovali ch produkty, aby ich zahranicny partneri odoberali od nich tovar aj ked ho teraz nepotrebuju, aby si ludia kupovali zajazdy aj ked nevieme kedy a kde budeme moct cestovat? Alebo aby to stat cele dotoval? Z akeho dovodu. Stat ma zahcranit, co ma zmysel zachranit a zvysok, co najmenej bolestivo nechat padnut. Cestovne kancelarie su na chvoste z pohladu priority, tak sa nemoze cudovat terajsiemu stavu.
Nechápem, prečo by mal štát zabezpečovať prežitie cestovných kancelárií? Však sú všetky povinne poistené. Ak to poistné nebude stačiť na pokrytie všetkých záväzkov, tak si klienti do budúcnosti rozmyslia, či cestovať s firmou, ktorá funguje na princípe pyramídovej hry. Pretože utratila peniaze, ktoré jej klienti zaplatili a neposkytla im žiadnu službu.
Existuje ešte možnosť, že sa uvoľnia hranice, naštartujú lietadlá a "karavána sa pohne ďalej". Začali mi vyskakovať reklamné okná dovolenkuje doma TMR. Za pár dní v Tatralandii zaplatíme viac ako týždeň v Chorvátsku. Ďakujem, neprosím.
Dnes nevieme, co bude zajtra, o mesiac, o rok,.. Tak by ma zaujimalo ako si predstavuje autor fungovanie cest. kancelarii v takomto stave. Budeme ich udrziavat pri zivote tak dlho ako bude treba? Mi to pride rovnake ako s Decodomom, so strojarnami a dalsimi firmami, ktore boli medializovane. Tie firmy stratili biznis a neviem, co cakaju, ze stat bude nutit ludi aby kupovali ch produkty, aby ich zahranicny partneri odoberali od nich tovar aj ked ho teraz nepotrebuju, aby si ludia kupovali zajazdy aj ked nevieme kedy a kde budeme moct cestovat? Alebo aby to stat cele dotoval? Z akeho dovodu.
Stat ma zahcranit, co ma zmysel zachranit a zvysok, co najmenej bolestivo nechat padnut.
Cestovne kancelarie su na chvoste z pohladu priority, tak sa nemoze cudovat terajsiemu stavu.